Bandysiu paaiškinti šios renginių organizavimo fyrmos prekinio ženklo logiką. Pats pavadinimas Rengiam Renginius byloja, kad ši fyrma rengia renginius (rengiam gi gražiau bei lietuviškiau, nei organizuojam). Be jokių dvejonių ši fyrma rengia tik auščiausios kokybės renginius. Tai yra pabrėžta atsitiktiniu panašumu į vienos automobilių fyrmos logo.
Štai taip lakoniškomis klasikinio bukvalizmo priemonėmis galima mažyčiu ženkleliu nupasokoti fyrmos prekinio ženklo esmę (brand essence) .
P.S. kaip nebebūtų liūdna, bet Gytis Sakalauskas nėra mano giminė...
5 komentarai:
čia uab "RabaRbaras" ? :D
Brandas ištiesų labai bukvalus. Tačiau galima dar bukvaliau. "Rengiam reginius" yra labai neblogas tag line'as. Reiktų pavadinimo, kuris yra bukvaliai aiškus: "Renguva" arba "Renginių Imperija". Taigi, viskas atrodytų taip: RENGINIŲ IMPERIJA. Rengiam renginius. Na, ir logo, aišku.
Jo, ir kad būtų galutinai buklvalu, reikia parašyti - logo.
Tarpkitako, aš čia kažkaip pagalvojau, ir supratau, kad ŪAB Renginių Imperija yra tikrai nebukvalus pavyzdys. ŪAB Rengiam Renginius yra žymiai tiksliau dėl sekančios priežasties: Rengiam Renginius yra aiškiai pasakyta, kas su tais renginiais yra daroma, tuo tarpu Renguva arba Renginių Imperija sako, kad jie KAŽKĄ daro su renginiais, tačiau plačiau nepaaiškina. Tai reikštų, jog jie gali imti pinigus už dalyvavimą renginiuose, muštynių sukėlimą renginiuose ir t.t. Tokiu atveju jie galėtų vadintis Renginių Monopoliu, su sąlyga, kad jie vieninteliai teikia šias paslaugas.
ir dar pamaniau, jog ne UAB Renguva, nei Renginių Imperija šiam logotipui netiktų ba ten yra DVI "R" raidės. Renguvos atveju ten turėtų būti tik viena, o Renginių Imperijos - RI, o pakeitus brendą, jau gaunasi nebesolidu, todėl fyrma gali prarasti potencialų klientą, beigi pajamas.
Rašyti komentarą