2009 m. sausio 12 d., pirmadienis

Slaptasis Bukvalistų herbas

Šiandien apie dvi valandas vargau iš savo slaptojo archyvo bandydamas įdėti slaptajį Bukvalistų herbą į šį puslapį. Rezultatas visiškai apgailėtinas. Tik įdėtas į puslapį jis iškart nusidažo nuodingomis spalvomis, o keli kertiniai elementai tiesiog išnyksta. Čia be Bukvalistų magiškos įtakos neapsieita! Aš gi sakiau, kad masonai yra tiesiog juokingas nagingų rankų būrelis palyginus su Bukvalistais. 

Tačiau aš nepasiduosiu. Ryt pasitelksiu geriausius antimagijos ekspertus (t.y. IT žiniuonius) ir parodysiu Lietuvai ir pasauliui tą herbą visame savo grožyje. Aš tikrai nenuvilsiu Jūsų, mano bičiuliai!

Labai dėkoju už pirmuosius komentarus! Mano vieno pečiams Bukvalistų demaskavimo našta tikrai būtų nepakeliama. 

Na, o dabar norečiau sureaguoti į pirmuosius komentarus. 

Be dvejonių, Liutauras pateikė klasikinį bukvalizmo atvejį, kuo gi daugiau gali prekiauti Tapetuva apart tapetų? Negi pypkėmis ar džiovintais svarainiais? 

Senelis pateikė įdomų atvejį, tačiau tai tikrai ne bukvalizmas. Juk reikėjo paklausti taksisto, kas gi tas Makatukas? Bukvalistai tą fyrmą būtų pavadinę Taksuva.

Kosto atvejis yra gana komplikuotas. Mano galva Merseros vadas, pradėjęs savo verslą keliais dėvėtais mersedesais vežioti keleivius po senelį Vilnių, pateikė paraišką įstoti į Bukvalistų Sąjūdį. Bukvalistai jam atsakė: "Pakeisk savo fyrmos pavadinimą į Mersedesuva ir tavo gyvenimo svajonė bus įgyvendinta!". Tačiau, jis staiga labai pigiai gavo būrelį opelių ir, nieko ilgai negalvojęs, paleido juos į Vilniaus gatves. Kokia gi čia narystė, kai sutrypi kertinius Bukvalizmo principus! Čia puikus pavyzdys, kaip godumas sunaikina didžiąją svajonę...






Komentarų nėra: